آشپزخونه سحربانو

چیزهایی که خودم درست می کنم... ( آشپز و عکاس خودم می باشم )

آشپزخونه سحربانو

چیزهایی که خودم درست می کنم... ( آشپز و عکاس خودم می باشم )

تشکر از همه!

چقدر دلم واسه اینجا و واسه همه چیزای خوشمزه تنگ شده.
دوستان ممنون که تو این مدت هم اینجا بودین و همیشه از نظراتتون لذت بردم. متاسفانه به دلیل بارداری نمیتونستم یه مدتی غذاهای خوشمزه و شیرینی های دوست داشتنی درست کنم. البته هنوز هم این بار شیشه با منه ولی سعی میکنم کم کم دوباره شروع کنم تا از خجالت شما در بیام.

نظرات 16 + ارسال نظر
مـــریم بـانو سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:59 http://maryambanooo.blogfa.com

سحـــربانوی نـازنین سلام:*

از اولین روزایی که شروع کردی به نوشتن وبلاگ من می خوندمـت..از وبلاگـای موردعلاقم بودی..وقتی که وبلاگ آشپزی هم ساختی من 3 مـاه بود که ازدواج کرده بودم و دستورای آشپزیت جــزء اولین غذاهایی بود که درست می کردم..مخصوصا سوفله مرغت که به شدت تو فامیل پدری طرفدار داره و من واسه مهمونی هام همیشه سوفله و شیرینی هات رو درست می کنم :)

حالا اینکـه چـرا الان کامنت گذاشتم واسه این بود که خوندم نوشتی نی نی داری..خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بهت تبریک میگم عزیــزم..امیدوارم که یه نی نی سالم داشته باشی..دوست دارم که باز هم بنویسی..دوست دارم وقتی خبر به دنیا اومدن نی نی رو می نویسی منم بتونم بخونم و بهت تبریک بگم..

مواظب خودت باش عزیــزم..بهترین هارو واست آرزو می کنم:*:*:*:*:*

a n o o چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 http://solouch.persianblog.ir

آآآآآآآآآآآآآآآآآآخ جووووووووووووووووووووووونمی جوووووووووووووووون

آمارین چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:28

منتظریم:**********

خاطرات من(غزل) شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 http://start13890917.blogfa.com

سلام دوستم
خوشحالم که دوباره میخوای برگردی.امیدوارم به سلامتی نی نی کوچولوت به دنیا بیاد و عشق زندگیتون رو ۱۰۰ چندان کنه

نازی جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:03

سلام.... واقعا خوشحالم از خبری ک خوندم! ایشالاه ۱ نی نی سالم، خوشمل و با نمک و البته شکمو ک دستپخت مامانشو بخوره ، به دنیا بیارید!! :)

و بابت دستورهای آشپزی هم ممنون.... تونستم با علاقه ای ک ب آشپزی دارم + دستورالعمل های عالی شما پیش مادرشوهری آینده (تخمین=6سال دیگه ب رسمیت میشه!!!) خودمو نشون بدم و اونم ذوققققققققق کنه................میسی.... :-*

مـــریم بـانو سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:28 http://maryambanooo.blogfa.com

سحــر بانـو کجــایی؟؟ خوبی؟؟ نی نی خوبــه؟؟ چرا نمی نویسی پس؟؟

همراز دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:45

پس هنوز نیومده تو رو از نوشتن انداخت...بگو چرا!!!!

خانوم گلاب یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 http://2ta-ashegh.blogfa.com

وااااااااااااااای مبارکه.با دیدن پستت یک دنیا خوشحال شدم.
دلم برا نوشته هات خیلی تنگ شده . زود یاش بیا بنویس...

ترنم دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:48

مبارکه عزیزم :-* :-*

الی گولو چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:33 http://eligooloo.persianblog.ir

عزیزم بهت تبریک میگم. من امروز اولین باره که وبلاگتو دیدم و خیلی خوشم آمد از کارات. لینکت میکنم میخوام این کیک سرد را درست کنم .

miss.nice جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:55

وبلاگتون عالیه ..منتظریم:*

مریم جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:41

به به!!

هدی جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:03 http://mehromah68.blogfa.com

سلام دوست عزیز لینکت کردم تا از مطالبی که میذاری استفاده کنم ایشاا... کوچولوتون سلامت بدنیا بیاد البته تا الان میدونم که بدنیا اومده دعا میکنم که قدمش براتون خیر و برکت بیاره منتظر غذاهای جدیدتون هستم

مـــریم بـانو شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:26

سحر بـانو! نمیخوای دیگه بنویسی؟ :(

مریم چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:51

سلام ممنونم از وب شما من از قسمت آشپزیش خیلی بهره میبرم امیدوارم فعالتر ببینمتون
با آرزوی سلامتی

مریم سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:12

مبارکه انشالله به سلامتی دنیا بیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد